Zakład Usług Handlowych Robico istnieje na rynku od 1988 roku. Misją marki jest tworzenie świeżych i całkowicie naturalnych produktów mleczarskich, dedykowanych świadomym konsumentom.
Kefir otwarty
na każdą okazję
atl, social media
Klient: Robico
Zadania
- Stworzenie koncepcji kreatywnej dla miesięcznej kampanii regionalnej
- Opracowanie i realizacja aktywizacji dla konsumentów
Zadania
- Stworzenie koncepcji kreatywnej dla miesięcznej kampanii regionalnej
- Opracowanie i realizacja aktywizacji dla konsumentów
Kefir otwartyna każdą okazję
Na potrzeby miesięcznej kampanii reklamowej Kefiru Robico zaprojektowaliśmy kreacje OOH. Wykorzystaliśmy kontekst miejsca charakterystyczny dla danej lokalizacji. Zaprezentowaliśmy Kefir Robico jako przekąska idealna na każdą okazję, pod hasłem:
„Otwarty na...”
Billboardy promujące Kefir pojawiły się
w Warszawie, Krakowie oraz Katowicach.
#kerfie to nowe selfie
Koncept promocji konsumenckiej powstał w wyniku połączenia słów „selfie” oraz „kefir”.Na potrzeby przeprowadzenia aktywizacji, na Instagramie założyliśmy profil marki Robico.
Koncept promocji konsumenckiej powstał w wyniku połączenia słów „selfie” oraz „kefir”.Na potrzeby przeprowadzenia aktywizacji, na Instagramie założyliśmy profil marki Robico.
Zadaniem uczestników było zrobienie sobie pomysłowego, zabawnego zdjęcia z Kefirem
i opublikowanie go na własnym instagramowym profilu. Zgłoszenie konkursowe musiało być opatrzone dedykowanymi hasztagami. Laureatów zabawy nagradzaliśmy blenderami oraz gadżetami Robico.
Siła Social Media
W czasie trwania kampanii, na Instagramie prowadziliśmy konkursową komunikację, bazującą na publikacji najciekawszych zgłoszeń. Aby przekierować użytkowników na nowy kanał, wykorzystywaliśmy możliwości reklamowe Facebooka oraz Instagrama.
Etykieta
Na potrzeby kampanii, po raz kolejny zaprojektowaliśmy etykiety Kefiru Robico. Dzięki nim, konsumenci z łatwością mogli dowiedzieć się o konkursie.
Efekty?
37 206
zasięgu
organicznego
3 992
interakcji
34 824
zasięgu płatnego
40 664
interakcji płatnych