Education First to jeden z największych międzynarodowych organizatorów wyjazdów językowych do ponad 50 krajów na całym świecie.
Tester Wyjazdów Językowych EF
II edycja
social media, kampania digital
Klient: EF EDUCATION FIRST
Zadania
- Wzrost rozpoznawalności i zainteresowania marką w grupie docelowej
- Budowa wizerunku EF Education First jako marki dającej duże możliwości podróży, rozwoju i zabawy dla młodych osób
- Dotarcie do szerokiej grupy docelowej poprzez platformy online
- Pozyskanie formularzy kontaktowych
Zadania
- Wzrost rozpoznawalności i zainteresowania marką w grupie docelowej
- Budowa wizerunku EF Education First jako marki dającej duże możliwości podróży, rozwoju i zabawy dla młodych osób
- Dotarcie do szerokiej grupy docelowej poprzez platformy online
- Pozyskanie formularzy kontaktowych
Praca marzeń vol. 2
Jak stworzyć kampanię, która trafi do młodych, i która będzie czymś więcej niż tylko kampanią promocyjną i rekrutacyjną?
Powierzyć ją nam!
II edycję rekrutacji na Testera Wyjazdów Językowych EF skierowaliśmy do studentów, którzy wiedzą, co chcą robić w życiu, znają ścieżki rozwoju i rozumieją, dokąd dzięki nim trafią.
Tym razem, poza znalezieniem Testera EF chcieliśmy przekazać najważniejsze wartości jakie dają wyjazdy z EF Education First.
podróż
rozwój
dobra zabawa
Wejdź do świata EF i odkryj...
3 Stany Skupienia!
Hasło tegorocznej rekrutacji łączyło w sobie zarówno 3 wartości EF, jak i wskazywało na miejsca wyjazdu przyszłego Testera EF
Nowy Tester EF przez 3 tygodnie miał odkryć 3 miejsca w Stanach: Nowy Jork, Boston i Miami.
Otrzymać za to 1000$ i dobrze się bawić!
Rekrutacja przez Instagram
Do przeprowadzenia rekrutacji posłużył nam profil @efpolska na Instagramie.
Akcję rektutacyjną podzieliliśmy na:
kampanię teaserową, zachęcającą do śledzenia profilu
I etap rekrutacji, na końcu którego wyłoniliśmy 50 finalistów,
II etap rekrutacji zakończony wyborem Testera EF podczas transmisji na żywo
Automatyzacja
Stworzona przez nas autorska aplikacja zautomatyzowała cały proces. Stresującą rozmowę rekrutacyjną zastąpiliśmy garścią prostych wyzwań do wykonania na Instagramie.
Wystarczyło wysłać wiadomość „Aplikuję”, by poznać zadania.
Jak działa automatyzacja wiadomości
w Direct Message?
Uczestnik wchodzi na profil @efpolska
Wysyła wiadomość o treści „Aplikuję”
Dostaje automatyczną odpowiedź z linkiem do formularza
Po wysłaniu formularza otrzymuje w wiadomości zadanie do wykonania
Po wykonaniu zadania i oznaczeniu w nim określonego hashtaga otrzymuje kolejne zadanie
Zadania rekrutacyjne
Jakie zadania wykonywali uczestnicy?
W I etapie na swoim Instagramie pokazywali #3StanySkupienia czyli jak podróżują, rozwijają i bawią się. Nie zabrakło też robienia relacji i zachęcania znajomych do wsparcia.
II etap miał sprawdzić umiejętności, które powinien mieć każdy Tester Wyjazdów Językowych - relacjonowanie. Finaliści I etapu mieli za zadanie nagrać relację ze swojego miasta rodzinnego, bądź miejscowości, która jest im szczególnie bliska.
W każdym etapie zadbaliśmy o dodatkowy rozgłos - każdy z uczestników angażował w akcję obserwujących. Zasięgi organiczne rosły z każdym nowym zgłoszeniem.
Jury
Jurorami II edycji rekrutacji na Testera EF została czwórka influencerów: Kinga Sawczuk, Rafał Jonkisz, ambasador EF Dominik Bakuła i laureatka pierwszej edycji– Karolina Chmielowiec.
Zadaniem Jury była promocja akcji, wybór finalistów I etapu oraz zwycięzcy rekrutacji.
Finał
Finał akcji przeprowdziliśmy podczas transmisji na żywo na kanale Youtube. Zajęliśmy się aranżacją studia, przygotowaniem pełnej identyfikacji graficznej transmisji, prowadziliśmy dyskusję i obsługę pytań na czacie z widzami.
Podróżuj, rozwijaj i baw się!
Efekty?
3,8
mlnwyświetleń treści
na Instagramie
72
tys.wizyt profilu
na Instagramie
10076
nadesłanych
wiadomości
6651
pozyskanych
zgłoszeń