Instytut Kościuszki to wiodący pozarządowy ośrodek naukowo-badawczy o charakterze non-profit założony w 2000 r. Jego misją jest działanie na rzecz społeczno-gospodarczego rozwoju i bezpieczeństwa Polski. Instytut organizuje między innymi coroczne Europejskie Forum Cyberbezpieczeństwa – CYBERSEC oraz koordynuje działania platformy CYBERSEC HUB.
Cybersec Hub
identyfikacja, animacja, strona www, social media
Klient: Instytut Kościuszki
Zadania
- promocja platformy Cybersec HUB w Polsce i zagranicą
- rebranding logo i identyfikacji projektu
- stworzenie animacji podsumowującej raport o cyberzagrożeniach w krajach CEE
- komunikacja na platformie Twitter
Zadania
- promocja platformy Cybersec HUB w Polsce i zagranicą
- rebranding logo i identyfikacji projektu
- stworzenie animacji podsumowującej raport o cyberzagrożeniach w krajach CEE
- komunikacja na platformie Twitter
REBRANDING
Pierwszym etapem działań było odświeżenie logotypu i identyfikacji wizualnej całej platformy. Zaproponowaliśmy kolory dodające czytelności, jasności oraz świeżości.
W nowym layoucie strony internetowej wykorzystaliśmy ciemne tło, które pozwoliło na graficzne wydobycie izometrycznych ilustracji, które obrazują poszczególne obszary działalności forum.
Kolorystyka
Typografia
PLAY
REGULAR
Aa Bb Cc Dd Ee Ff Gg Hh Ii Jj Kk Ll
Mm Nn Oo Pp Rr Ss Tt Uu Ww Xx Yy Zz
PLAY
BOLD
Aa Bb Cc Dd Ee Ff Gg Hh Ii Jj Kk Ll
Mm Nn Oo Pp Rr Ss Tt Uu Ww Xx Yy Zz
CREATING THE CENTER
OF EXCELLENCE FOR
CYBER FUTURE
SECURITY THROUGH
INNOVATION
23
Universities
& Colleges
20,000
skilled ict
workers
200
globally expanding
startups
Raport
o cyberzagrożeniach
w sieci
Czy wiecie, że całkowite straty związane z cyberprzestępstwami osiągną aż 1,7 biliona dolarów do 2019? Te informacje poznaliśmy podczas przygotowywania raportu.
Do naszych zadań należało opracowanie graficznie dokumentu, dotyczącego cyberzagrożeń w krajach CEE. Przygotowaliśmy także kreacje reklamowe na potrzeby promocji raportu poprzez kanały digital, w tym social media.
działania na Twitterze
Od końca marca do połowy czerwca zajmowaliśmy się obsługą kanału Cybersec Hub na Twitterze.
Publikowaliśmy newsy z zakresu cyberbezpieczeństwa, a także treści znajdujące się w raporcie Cyber Threat 2018. Wszystkie działania promowaliśmy w krajach CEE.
Łącznie w ciągu 2,5 miesiąca opublikowaliśmy ponad 400 tweetów.
Zobacz video
Ostatnim etapem promocji platformy Cybersec Hub było stworzenie animacji, która przedstawiła podsumowanie badania przeprowadzonego wśród 500 firm z krajów CEE dotyczącego cyberzagrożeń.
Jakie były jego wyniki? Sprawdź!
Efekty?
220
tys.wyświetleń
treści na Twitterze
w mniej niż 3 miesiące
570
tweetów
i retweetów
w 2,5 miesiąca
142
%zrealizowanego
targetu