FRSE jest jedyną w Polsce instytucją z tak ogromnym doświadczeniem w zarządzaniu kilkunastoma edukacyjnymi programami europejskimi.
Inicjatywy, którymi zarządza to między innymi: Erasmus+, European Language Label, Electronic Platform for Adult Learning in Europe czy Eurodesk.
Konkurs
European Language Label
identyfikacja, motion design
Klient: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Zadania
- Przygotowanie hasła i key visual’a kolejnej edycji konkursu
- Stworzenie scenariusza i produkcja animacji
Zadania
- Przygotowanie hasła i key visual’a kolejnej edycji konkursu
- Stworzenie scenariusza i produkcja animacji
Z unijnego na polski
European Language Label to europejski certyfikat jakości przyznawany nauczycielom języków obcych, którzy w swojej pracy wykazują się pasją, zaangażowaniem i przede wszystkim innowacyjnością. Jak przystało na inicjatywę unijną, język, którym do tej pory komunikowano projekt, był niezrozumiały dla odbiorców. Naszym zadaniem było stworzenie kreacji, która w przystępny sposób podkreśli benefity płynące z udziału w konkursie i wyjaśni jego zasady.
Edukacja w atrakcyjnej formie
Szalone postaci umieszczone na key visualu, nawiązują do sylwetek nauczycieli
z innowacyjnymi pomysłami na naukę języków obcych. Kreację oparliśmy na wektorowej formie.
Hasło tegorocznej edycji konkursu, pokazuje, że efektywne nauczanie to nauczanie
z pomysłem.
Nasz projekt został przełożony na plakaty oraz branding postów na Facebooku.
Ułatwiamy
składanie wniosków
Do składania wniosków, poza plakatami i postami nakłaniała animacja. Skomplikowany proces zgłaszania wniosków, przedstawiliśmy w explainerze, który przeprowadzał użytkowników przez wszystkie wymagane kroki.