Merck jest wiodącą firmą naukowo-technologiczną. Podstawowymi obszarami jej działalności są ochrona zdrowia (Healthcare), żywych organizmów (Life Science) oraz zaawansowane materiały i technologie (Performance Materials).
FemiBIOgrafia -
pamiętnik przyszłej mamy
social media, strategia komunikacji, instagram
Klient: Merck
Zadania
- Stworzenie i implementacja strategii komunikacyjnej marki na Instagramie
- Przygotowanie dedykowanych gifów i naklejek w aplikacji Instagram
Zadania
- Stworzenie i implementacja strategii komunikacyjnej marki na Instagramie
- Przygotowanie dedykowanych gifów i naklejek w aplikacji Instagram
Narodziny nowego profilu
Nie chcieliśmy tworzyć kolejnej klasycznej reklamy suplementów diety. Chcieliśmy zrelacjonować historię kobiety, która spodziewa się dziecka, ponieważ…
Kto lepiej opowie o życiu kobiety w ciąży, jeśli nie kobieta będąca w ciąży?
By opisać jej punkt widzenia.
By pokazać szczęście i wątpliwości.
By opowiedzieć o każdej radosnej chwili, w której młoda mama dba o kiełkujące w niej nowe życie.
By stworzyć jej biografię…
FemiBIOgrafię


„Po kilku miesiącach starań, nadszedł dzień, który przyniósł mi najcudowniejszą nowinę na świecie – jestem w ciąży!!! Mam ochotę krzyczeć na całe gardło...”
Tak zaczyna się historia kobiety, która opowiada o swojej ciąży przez profil na Instagramie. Staje się on jej pamiętnikiem. Blogiem, na którym przyszła mama dzieli się nie tylko radościami, ale i swoimi problemami, dolegliwościami oraz wątpliwościami z okresu ciąży. Przełamuje stereotypy i zadaje pytania, by zaangażować dyskusją inne kobiety i matki.
Wiemy, że jeśli chodzi o zdrowie, to rzetelna wiedza jest najważniejsza. Dlatego komunikacja profilu opiera się na wywiadach z młodymi matkami, kobietami w ciąży, poradach specjalistów położnictwa, neonatologii i pediatrii, a także weryfikacji wiadomości publikowanych na grupach i forach eksperckich.


Wraz z narratorką przechodzimy przez kolejne miesiące jej życia. Począwszy od zajścia w ciążę, aż do karmienia piersią. Publikacje przedstawiają najważniejsze momenty przygotowań i przebiegu ciąży, badań i zmian – podsumowują każdy tydzień oczekiwania na rozwiązanie – najwspanialszy etap w życiu kobiety.
Naturalny i bezpośredni ton komunikacji tworzą atmosferę intymności i chęci interakcji ze strony użytkowniczek.
Komunikacja buduje wizerunek marki, która stawia na bliskość i zrozumienie swoich odbiorców










Metryczka narodzin
To piękny sposób upamiętniający narodziny dziecka. Wielu świeżo upieczonych rodziców może dzięki niej wykazać się kreatywnością i spersonalizować tę doskonałą pamiątkę w dowolnej formie.
Dlatego postanowiliśmy umożliwić fanom Femibion możliwość tworzenia własnych metryczek poprzez...
...Instagram Stories!

Na potrzeby aktywizacji przygotowaliśmy dedykowane gify i naklejki – ruchome obrazki, które użytkownicy mogą umieścić w relacji i stworzyć w ten sposób kreatywną metryczkę dziecka.
