Merck jest wiodącą firmą naukowo-technologiczną. Podstawowymi obszarami jej działalności są ochrona zdrowia (Healthcare), żywych organizmów (Life Science) oraz zaawansowane materiały i technologie (Performance Materials).
Konkursowa aplikacja webowa
Moje2Dni
social media, aplikacja webowa
Klient: Merck
Zadania
- Projekt aplikacji webowej dedykowanej akcji konkursowej
Zadania
- Projekt aplikacji webowej dedykowanej akcji konkursowej
Konkurs Moje2Dni
Wyzwanie polegało na adaptacji globalnej akcji konkursowej marki Nasivin® na polski rynek.
Zaproponowane przez nas rozwiązanie i narzędzie pozwalało na wygodne i intuicyjne opublikowanie zgłoszenia. Bez zbędnej rejestracji, pozostawiania danych i numeru telefonu - co najczęściej odstrasza przy tego typu aktywizacjach.
Aby skrócić użytkownikom ścieżkę publikacji zgłoszenia zaproponowaliśmy aplikację webową.
APLIKACJA WEBOWA
Rozwiązanie nastawione na interakcję i dostarczenie konkretnej funkcjonalności, jak np. publikacje zdjęcia do konkursu
Rejestracja przez Facebooka - użytkownik nie musi wpisywać żadnych danych
Funkcjonalna i intuicyjna zarówno na desktopie jak i urządzeniach mobilnych
Użytkownik jest prowadzony przez aplikację krok po kroku, nie musi sam wyszukiwać informacji
I. Teaser
Dla rozbudzenia ciekawości użytkowników, jeszcze przed startem konkursu, zachęcaliśmy do skomentowania kreacji teaserowych na profilu.
Każdy komentujący otrzymywał informację o nadchodzącym konkursie, oraz możliwość otrzymania powiadomienia o starcie.
Dzięki temu zyskaliśmy bazę użytkowników, do których automatycznie przesyłaliśmy informacje o rozpoczęciu konkursu.
II. Konkurs
W kolejnych krokach aplikacja prowadziła użytkownika do publikacji zgłoszenia konkursowego, w którym miał pokazać pomysł na realizację pasji/naukę w ciągu 2 dni.
Dzięki systemowi akceptacji zgłoszeń mogliśmy dokładnie sprawdzać każde zgłoszenie oraz upubliczniać te zgodne z regulaminem.
Zwycięzca został wyłoniony przez użytkowników Facebooka. Po wstępnym wyborze 10 finalistów, poprosiliśmy fanów marki Nasivin o głosowanie na faworyta w konkursie Moje2Dni.
Zwycięzca otrzymał bon na kwotę 2000 zł, dzięki któremu mógł zrealizować swoją pasję w 2 dni.
III. Wybór zwycięzcy
Efekty?
11 900
przejść na aplikację
konkursową
128
zgłoszeń
konkursowych
wzrost zasięgu
organicznego
o 337%
względem
poprzedniego
miesiąca
wzrost zasięgu
wirusowego
o 920%
względem
poprzedniego
miesiąca