YORK jest wiodącym w Europie producentem
w branży household. Oferuje bogatą gamę produktów przeznaczonych do utrzymania czystości, które wyróżniają się wysoką jakością oraz bogactwem formy, wzornictwa i kolorystyki swoich produktów.
York.
Czysta strona życia
social media
Klient: York
Zadania
- Stworzenie strategii komunikacji na Facebook’u
- Zwiększenie świadomości marki, jako eksperta w branży household
- Zwiększenie liczby interakcji
- Zwiększenie zasięgu komunikacji marki w grupie docelowej kobiet w wieku 25 - 54
Zadania
- Stworzenie strategii komunikacji na Facebook’u
- Zwiększenie świadomości marki, jako eksperta w branży household
- Zwiększenie liczby interakcji
- Zwiększenie zasięgu komunikacji marki w grupie docelowej kobiet w wieku 25 - 54
Poznaj Panią York
Jaka powinna być komunikacja marki, której nazwa jest nieunikalna? Przede wszystkim wyrazista. Konkurencja w kategorii produktów household nie śpi, dlatego dokładnie przeanalizowaliśmy ich profile i wzięliśmy się do pracy. Naszym celem, było stworzenie komunikacji, która mocno wyróżni markę na tle „rywali”. Postawiliśmy na storytelling i naturalnego brand hero – (nie) idealną Panią York.



Bohaterka narracji bezpośrednio nawiązuje do filozofii brandu. Nie dąży do ideału i ceni efektywne rozwiązania. Sprzątanie nie jest jej pasją – lubi sobie ułatwiać życie, a zaoszczędzony czas wykorzystuje na przyjemności lub poświęca go rodzinie.
Pani York posiada poczucie humoru, dystans do życia
i… domowników.
Lubi otaczać się ładnymi przedmiotami, dlatego jeśli chodzi o akcesoria do sprzątania, wybiera te, która zaskoczą ją nie tylko skutecznością, ale też oryginalnym designem.

Naszych fanów wciągamy w dialog
Fanów marki zachęcamy do tworzenia contentu razem z nami. Przykładem tego działania może być aktywacja, którą rozegraliśmy z wykorzystaniem bota.


Po wpisaniu widocznego na grafice hasła w komentarzu pod postem, użytkownicy otrzymywali automatycznie
generowaną, personalizowaną wiadomość.
Liczba odpowiedzi przerosła nasze oczekiwania! Zgodnie z zapowiedziami, najciekawsze triki publikowaliśmy na tablicy marki, a ich autorów nagradzaliśmy zestawami produktów
i oznaczaliśmy w treści wpisu.

Sprzątanie to męska rzecz!
Z okazji Dnia Kobiet, odwiedziliśmy profile znanych marek i konkurencji. Chociaż podział obowiązków domowych, powinien obowiązywać każdego dnia, z uwagi na szczególną datę chcieliśmy o nim przypomnieć. Czy marki, do których napisaliśmy stanęły na wysokości zadania? Oceńcie sami!



Efekty?
68
%więcej
udostępnień treści
40
%wzrost liczby komentarzy
32
%większe zaangażowanie
50
%wzrost zasięgu
w TG marki