Kampania „Zdobądź pracę marzeń z EF” nagrodzona na gali Złote Spinacze 2018

Kampania „Zdobądź pracę marzeń z EF”  Education First została nagrodzona Brązowym Spinaczem w kategorii Turystyka i Rekreacja.

Rozdanie nagród odbyło się 7 grudnia podczas gali w Hotelu Sofitel w Warszawie. Kampania została zrealizowana dla EF Education First wspólnie z Remarkable Ones. 

“Zdobądź pracę marzeń z EF” to akcja rekrutacyjna skierowana do maturzystów, która miała na celu wyłonienie Testera Wyjazdów Językowych EF. Rekrutacja w całości odbyła się za pośrednictwem Instagrama. Dla zwycięzcy przewidziano nagrodę w postaci 4 tygodniowego wyjazdu do Singapuru oraz 5000 złotych pensji.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiadała Martyna Zarembska, a za egzekucję i strategię działań z influencerami Mateusz Bojanowski.

Do kampanii została zaproszona grupa ambasadorów, która zasiadła w gronie jury, a mianowicie Wiktoria Gąsiewska (@wiktoria_gasiewska), Dominik Bakuła (@dominikbakula), Aleksandra Furka (@olciiak) oraz Aleksandra Pawlik (@alexmandostyle). Ponadto do udziału w akcji zostało zaproszonych 25 influencerów i micro-influencerów, którzy byli odpowiedzialni za wsparcie działań. W ramach projektu powstał landing page oraz spot promujący rekrutację za pośrednictwem platformy YouTube oraz Facebooka i Instagrama.

„Celem kampanii jest dotarcie w niestandardowy sposób do młodych ludzi, w naturalnym dla nich środowisku, czyli w mediach społecznościowych. Chcemy pokazać korzyści, jakie płyną z przyswajania języka podczas wyjazdów językowych, które są połączeniem podróży z poznaniem kultury i miejsca.” – mówi Sylwia Rogalska, EF Education First.

„Postanowiliśmy jako pierwsi w Polsce poprowadzić kampanię rekrutacyjną za pomocą platformy Instagram, aby skrócić dystans do młodych ludzi i trafić do nich tam, gdzie przebywają najczęściej. Na potrzeby akcji stworzyliśmy aplikację, która będzie automatycznie kontaktować się z użytkownikami poprzez Direct Message na Instagramie.”– Podsumowuje Jacek Jackowski, Account Director/CEO w Social Leaders.

To pierwsza nagroda agencji Social Leaders na gali Złote Spinacze.

Urszula Kopeć

PR Asisstant

Udostępnij

Polecane posty

6 przykazań mądrego Social Media Managera

Potknięcie komunikacyjne, wadliwy produkt, złośliwy klient – potencjalnie każda z tych rzeczy może wywołać social mediowy kryzys. Jeśli dodatkowo screen negatywnego komentarza, pozostawionego bez reakcji

czytaj wpis

Nowe twarze w agencji Social Leaders

Do działu Client Service dołączyły dwie nowe Creative Project Managerki. Marta Krawczyk i Klaudia Miłoszewska będą odpowiedzialne za obsługę nowych i obecnych klientów agencji oraz

czytaj wpis