EF Education First rozpoczyna kampanię rekrutacyjną skierowaną do maturzystów. W ramach działań marketingowych EF od 21 maja prowadzi rekrutację na „Testera Wyjazdów Językowych”, który wyjedzie na 4 tygodnie do Singapuru i zgarnie 5000 złotych pensji. To pierwsza w Polsce kampania rekrutacyjna przeprowadzona z wykorzystaniem narzędzia Direct Message na Instagramie. Działania zostały również oparte na platformie Facebook oraz przy wsparciu influencerów.
Do zgarnięcia praca marzeń
Rekrutacja przez media społecznościowe
“Celem kampanii jest dotarcie w niestandardowy sposób do młodych ludzi, w naturalnym dla nich środowisku, czyli w mediach społecznościowych. Chcemy pokazać korzyści, jakie płyną z przyswajania języka podczas wyjazdów językowych, które są połączeniem podróży z poznaniem kultury i miejsca.” – mówi Sylwia Rogalska, Country Manager EF Education First.
“Postanowiliśmy jako pierwsi w Polsce poprowadzić kampanię rekrutacyjną za pomocą platformy Instagram, aby skrócić dystans do młodych ludzi i trafić do nich tam, gdzie przebywają najczęściej. Na potrzeby akcji stworzyliśmy aplikację, która będzie automatycznie kontaktować się z użytkownikami poprzez Direct Message na Instagramie.” – podsumowuje Jacek Jackowski, Account Director w Social Leaders
EF Education First to międzynarodowa szkoła językowa specjalizująca się w zagranicznych kursach językowych, których celem jest połączenie podróży z poznawaniem języka. Posiada 580 szkół w 116 krajach na całym świecie. Od ponad 50 lat sprawia, że ludzie w każdym wieku mogą rozwinąć skrzydła i przeżyć niezapomnianą przygodę.